سوالات متداول خریداران درباره خرید از فروشگاه دست آرت
: چگونه در وبسایت دست آرت ثبت نام کنم؟ 1- پس از ورود به صفحه اصلی وبسایت دست آرت به آدرس www.daastart.ir بر روی گزینه "ورود/ثبت نام" کلیک کنید. 2- شماره موبایل خود را وارد کنید. 3- کد ارسال شده را وارد کنید. 4- اطلاعات مورد نیاز را کامل کنید.
تکمیل اطلاعات حساب کاربری
برای تکمیل کردن اطلاعات روی شماره همراه خود که در سمت چپ بالا به شما نشان داده میشود " کلیک " کنید. شما وارد پنل خود می شوید، دکمه ویرایش اطلاعات را بزنید و اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید سپس دکمه ذخیره اطلاعات را بزنید.
طریقه ثبت سفارش
برای ثبت محصول چنانچه از مرورگر وب وارد شدید روی لوگو " دست آرت " بزنید. و چنانچه از گوشی همراه وارد شدید روی " خانه " بزنید و برای ثبت سفارش اقدام کنید. (کال تو اکشن به صفحه راهنمای خرید) سفارشات چطور سفارش خود را کنسل کنم؟ 1- تا زمان تایید سفارش امکان دارید سفارش خود را کنسل کنید. 2- در پنل کاربری بخش "سفارش های من" بروید. 3- مقابل سفارش مورد نظر روی دکمه "لغو سفارش" کلیک کنید. 4- محصول یا محصولات مورد نظر جهت لغو را انتخاب کنید و دکمه تایید را بزنید. چطور سفارش خود را پیگیری کنم؟ 1- در پنل کاربری بخش "سفارش های من" بروید. 2- در بخش " جاری" سفارشات شما نمایش داده شده اند. 3- هرگونه تغییر وضعیت در همین بخش قابل مشاهده است. خرید انجام داده ام، مبلغ از حسابم کسر شده اما سفارش در بخش سفارش های من نیست، چه کار کنم؟ در صورتی که پرداخت موفق باشد و در پنل کاربری بخش "سفارش های من" دیده نشود ممکن است در مرحله ارسال وضعیت پرداخت از سمت درگاه به دست آرت مشکلی پیش آمده باشد(به عنوان مثال قطعی اینترنت ) در نتیجه پرداخت ناموفق بوده و مبلغ به حساب شما برگشت داده میشود. در صورتی که حداکثر بعد از ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما برنگشت و سفارش در پنل کاربری شما نمایش داده نشد، ممکن است ایراد فنی باشد؛ در این صورت می توانید برای پشتیبانی تیکت ثبت کنید. بعد از لغو سفارش، مبلغ چگونه برگشت داده می شود؟ مبلغ پرداخت شده حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری به کیف پول کاربری شما بازگردانده می شود. برای واریز مبلغ به حساب بانکی می توانید برای پشتیبانی تیکت ثبت کنید. چطور از کد تخفیف استفاده کنم؟ از چه طریق متوجه شوم کد تخفیف در سفارشم اعمال شده؟ در زمان ثبت سفارش، کد تخفیف خود را در قسمت مربوطه وارد کنید. تخفیف اعمال شده در همان صفحه پرداخت به شما نشان داده می شود. و پس از اعمال مبلغ نهایی تغییر میکند. آیا امکان حذف یا اضافه کردن محصول در سفارش ثبت شده وجود دارد؟ امکان حذف و اضافه بعد از تایید سفارش وجود ندارد. چطور می توانم آدرس ارسال سفارش را پس از خرید تغییر دهم؟ در حال حاضر امکان ویرایش وجود ندارد. هزینه بسته بندی و ارسال به چه صورت می باشد؟ هزینه ارسال و بسته بندی، در لحظه بر اساس آدرس شهر یا استان محاسبه و نمایش داده میشود . مرسوله پستی سفارش خود را در کدام قسمت از سایت می توانم مشاهده کنم؟ در پنل کاربری، بخش "سفارش های من"، می توانید جزئیات سفارش و رهگیری مرسوله خود را مشاهده کنید. روند هر مرحله پس از انجام به صورت پیامک برای شما ارسال میشود و در پنل کاربری نیز قابل مشاهده است. آیا امکان تغییر زمان تحویل وجود دارد؟ در حال حاضر این امکان وجود ندارد. نحوه ارسال به چه صورت می باشد؟ ارسال از طریق پست ماهکس انجام می شود. قوانین مرجوعی و تعویض قوانین مرجوعی و تعویض محصول لینک شه به قسمت قوانین مرجوعی و تعویض محصول چگونه محصول را مرجوع و تعویض کنم؟ بعد از دریافت محصول، ۲۴ ساعت برای انجام این کار فرصت دارید. عکس محصول را برای پشتیبانی ارسال کنید و اشکالات آن را مطرح کنید. اگر از نظر پشتیبانی تایید شد وارد مرحله مرجوعی یا تعویض محصول می شوید. چه محصولاتی شامل قابلیت مرجوعی یا تعویض نیستند؟ زیورآلات/ اکسسوری مو/ کلاه، این دسته بندی ها به دلیل ارتباط مستقیم با پوست و برای رعایت بهداشت امکان مرجوعی یا تعویض ندارند. محصولات سفارشی و شخصی سازی امکان تعویض یا مرجوعی ندارند. هزینه مرجوعی محصولات با چه کسی است؟ اگر تیم کارشناسی دست آرت مشکل مرجوعی محصول را ایراد فنی یا عدم انطباق مشخصات درج شده در سایت بداند هزینه های ارسال محصول به عهده دست آرت است. در غیر این صورت هزینه های ارسال به عهده شما میباشد. تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟ ظرف ۲۴ ساعت بعد از تایید پشتیبانی امکان مرجوعی محصول وجود دارد. روش صحیح بسته بندی محصولات مرجوعی به چه صورت است؟ بسته بندی محصول را مخدوش نکنید و با همان بسته بندی ارسال کنید. آیا محصولاتی که در حمل و نقل آسیب دیده اند، شامل قابلیت مرجوعی می شوند؟ بله، اما به شرط تایید پشتیبانی. پیگیری مالی چگونه درخواست انتقال پول از کیف پول کاربری خود را ثبت کنم؟ به پنل کاربری خود رفته و برای پشتیبانی تیکت ثبت کنید. از طریق اسنپ پی خرید انجام دادم، در صورت حذف محصول، نحوه برگشت مبلغ به چه صورت می باشد؟ نحوه پرداخت اقساطی به چه صورت می باشد؟ بعد از انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید در محله انتخاب درگاه پرداخت میتوانید گزینه پرداخت اقساطی از اسنپ پی یا دست آرت پی انتخاب کنید و ادامه مرحله پرداخت اقساطی را تکمیل کنید . محصول مورد نظرم موجود نیست، چه زمانی موجود میشه؟ با کلیک بر روی دکمه "به من اطلاع بده" از زمان باخبر می شوید. عکس برند مورد نظرم را از چه قسمتی پیدا کنم؟